Steam RSS News Feed

vrijdag 27 januari 2012

Gmod;spacebuild: map update #1

Enkele weken geleden kreeg ik het idee een spacebuild server te maken voor gmod dit was zeker geen slecht idee integendeel  Van mijn vrienden die ik invite op mijn server kreeg ik alleen maar positieve reacties. Na enkele dagen zoeken vonden we de best passende map dit werd uiteindelijk sb_omen_V2 ik raad ze zeker aan want ze heeft alle planeten van de real world ;) ook de map is ruim met mooi uitgewerkte effecten ook er zijn secrets in de map dus ik zou zeggen verken die map het is zeker de moeite waard ik ga natuurlijk niet te veel zeggen je kan de map vinden op garrysmod.org onder omen voor spacebuild moet je maar eens googelen d mensen die niet weten wat garrysmod is kaat een comment achter en ik zal een post maken met alles van garrysmod  Good luck Dewestvlaming ;D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten